اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۰۹۹
آلگری: دربی ایتالیا نقطه عطف کورس قهرمانی سری A نخواهد بود
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس جدال تیمش با صدرنشین جدول رده‌بندی سری A را تعیین کننده سرنوشت دو تیم برای کسب اسکودتو نمی‌داند.
۱۶:۱۸ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
وانانیوز|

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) مردانش در خانه اینتر در هفته بیست‌و‌سوم سری A ایتالیا، تأکید کرد که این بازی سرنوشت کورس قهرمانی رقابت‌ها را تعیین نخواهد کرد.

یوونتوس در حالی در دومین دربی ایتالیای فصل جاری میهمان اینتر است که در جدول رده‌بندی با یک بازی بیشتر نسبت به میزبان خود، یک امتیاز کمتر و یک پله پایین‌تر در رده دوم قرار دارد. پیروزی در این بازی اینتر را 4 امتیاز از یوونتوس پیش خواهد انداخت که اگر 3 امتیاز بازی معوقه برابر آتالانتا هم به آن اضافه شود، شانس نراتزوری برای کسب اسکودتو به مراتب بیشتر از بانوی پیر خواهد بود. با این وجود، آلگری اهمیت این بازی را در آن حدی نمی‌داند که رسانه‌های ایتالیایی جلوه می‌دهند.

آلگری در گفت‌و‌گو با سایت توتومرکاتووب، راجع به برنامه تیمش در دربی ایتالیا اظهار داشت: همه بازیکنان‌مان به این بازی خواهند رسید. کیه‌زا و رابیو ریکاوری کرده‌اند و علاوه بر آنها ما دو بازیکن جدید هم داریم. جالو کمی بیشتر تمرین کرده اما آلکاراس امروز اولین جلسه تمرینی‌اش را انجام خواهد داد. با این حال او هم به میلان خواهد آمد.

سرمربی بانوی پیر در پاسخ به این سؤال که آیا او در بازی مقابل اینتر انتظار دیدن چیز خاصی را از تیمش دارد، گفت: بازی فردا بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. ما نقاط قوت اینتر را می‌دانیم. آنها تیم قدرتمندی هستند اما وضعیت ما هم خوب است. بازی سنگینی خواهد بود. با تمام این‌ها ما هنوز باید کلی امتیاز بگیریم تا به هدف‌مان برسیم و آن کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

آلگری افزود: انگیزه و اراده می‌تواند به ما برای کسب نتیجه کمک کند. بعد از بازی مشخص خواهد شد که کدام تیم بهتر بوده است. این یک بازی مهم و یک محک جدی برای ما است.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا دربی ایتالیا می‌تواند نقطه عطف کورس قهرمانی سری A باشد، گفت: خیر. این بازی نقطه عطف نیست. 3 امتیازی که از این بازی می‌‌گیرید را ممکن است چند بازی دیگر از دست بدهید. هدف ما این است که به اندازه کسب سهمیه لیگ قهرمانان امتیاز بگیریم. وقتی چنین بازی‌هایی از راه می‌رسند، اتفاق خوبی که رخ می‌دهد این است که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان انگیزه می‌گیرند که با تمام وجودشان به میدان بروند و بهترین بازی‌شان را ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین